Recenzija Naai Sekkar: Toliko dosadno nelagodno da bi djelovalo kao anestezija na medicinskoj razini

Kreatori zahtijevaju da ne očekuju logiku u fantastičnoj komediji. Trebali su nam reći da ne očekujemo komediju.

Tijekom filma pregledavao sam Twitter – da, bilo je tako loše – i očito smo svi pratili prije godinu dana Ovladati; majstorski. Sad sam izdržao Nai Sekkar umjesto toga, i ako to nije dokaz da će se razdoblje pandemije nastaviti na nove padove svake godine, onda više ne znam što je. Malo sam očekivao, začudio bih se da je film ispunio svoje obećanje u vidu bune smijeha, ali savladati barem tri viceva o ovoj zemlji i nije tako veliki zahtjev. Ovo je debi Kishorea Rajkumara kao redatelja u filmu u kojem također glumi Sathisha i Pavithra Lakshmi u glavnim ulogama. U glumačkoj postavi ima dovoljno komičara, uključujući Gnanasambandana, Livingstonea i druge da drže a Kallaka Povathu Yaaru – Celebrity Edition, a opet se ovdje ne događa gotovo ništa prepoznatljivo zabavno.

Naai Sekkar počinje izjavom da je ovo “fantasy komedija, ne čekajte logiku.” U redu je prihvatiti ludog znanstvenika koji razmjenjuje ljudsku i pseću DNK da njih dvoje tada počnu razvijati međusobne kvalitete, ili čak da će labradorov umni glas, sada s ljudskim dodirom, zvučati poput glumca Shive. Također ću prihvatiti da se pas i čovjek moraju ujediniti u svojoj misiji… dok… ne znam… nijedna se publika neće moći točno sjetiti, ali oni su je imali. Moramo zapamtiti da pored ove velike namjere, Sathish mora ispuniti osnovne stvari herojskog luka: zaljubiti se, biti “dodan u zonu prijatelja”, heroina je cijeniti što nije potpuni pravi krivac za to što je ” dodijeljen zonskim prijateljima”, imati trenutak Appa-osjećaja i tako dalje. Kao što sam rekao, ono najvažnije. Prihvaćam sve da sjedim, iako nevoljko.

Zauzvrat, očekujem da ću zauzvrat dobiti komičarski dio, bez promjene. Možete se pomiriti s laboratorijima nastalim iz Shaktima scena i mikrobioloških projekata nazvanih prema Rajinikanthovim filmovima prije nego što poželite zabiti glavu u praznu staklenku kokica i urlati dosadno. Trebao sam to vratiti. Još 15 ljudi u kazalištu bilo bi zahvalno na zabavi. Nažalost, kao i većina, imam dobre ideje prekasno.

Slobodan sam dati spojlere kako bih vas upozorio da ne gubite vrijeme na ovaj film: osramoćeni znanstvenik (George Maryan) opsjednut je “zamjenom DNK” raznih bića. Oni će mutirati ili se pretvoriti jedno u drugo. Ograničenja i skokovi naprijed u medicinskoj znanosti su irelevantni za zaplet. I naravno, Sathish, junak filma, “razmjenjuje” DNK s Padayappom, labradorom. Svi projekti i kućni ljubimci znanstvenika nazvani su po Rajinijevim filmovima – primjećuju obožavatelji Superstar. Tu su i dva psića koji prodaju ukradene kućne ljubimce u korejskom restoranu (koji je tamilsko kino bez ikakvog rasizma). Da, i gotovo nijedan vic ne funkcionira. To je otprilike sve što trebate znati.

Ima filmova koji su toliko loši da bi se “mokkai”, strpljivi recenzent, barem mogao utješiti pisanjem zajedljive komedije. Ali što radite s dosadom? Ne mogu se nositi s rupama u pričama većim od nekih kratera na Mjesecu, jer su nas zamolili da ne tražimo logiku tamo gdje je nema. Želio bih da mi filmaši daju upute što učiniti ako ne nađemo ni komediju, samo da znam što učiniti s ovom recenzijom.

Naai Sekkar, vrlo povremeno, polovično pokušava ismijati formulu filmova s ​​formulama, ali napor je toliko zamoran da vas gotovo uljuljka u magloviti polusan. Ovo je bila samo usluga, poput anestezije, od redatelja, pa ne percipiraš prejako šale koje vrijede. Nedostatak ove promišljene geste je što sam sada u ukočenosti iz koje se čak ni izravna injekcija kofeina u moje vene ne riješi da bi izazvala nekoliko koherentnih misli.

Glazba iz Anirudhe je nejasna, junakinja je nejasna, negativac (kojeg glumi Shankar Ganesh) tjera vas da mu napišete ozbiljno pismo u kojem ga obavještavate koliko je smiješan, Sathish je izvanredan samo po tome što pristaje biti u tako strašnom filmu. To i imam * puno * komentara na to. Vidite, to je ono što je 153 minute Nai Sekkar napravio s mojim smislom za humor. Sklupčalo se u klupko i otišlo plakati u kut, pa me pustio da tako pljusnem.

Postojala je samo jedna točka u filmu u kojoj sam se stvarno povezao s onim što se događalo na ekranu. Mislim da je na vrhuncu redatelj neko vrijeme imao uvid u ono kroz što njegova publika može proći. U pretjeranoj beskonačnoj (ne)komičnoj sekvenci, negativac se hvali nekim starim podvigom heroine koju je upravo oteo. “Šala” u ovom trenutku je da ga Pavithra Lakshmi moli da je čak i ubije, ali da joj prestane dosaditi na smrt. Da, to je zapravo cijeli film, gospođo. Što da radim, dobrodošao bih pokušaj života u tom trenutku, samo da se u te 153 minute dogodi nešto uzbudljivo.

.